Apariţii glam la Viva Garden Party

Viva

#Viva la fiesta.

Într-o atmosferă glam, în grădina Palatului Mogoşoaia, publicația Viva a sărbătorit alături de vedete din cinematografie, televiziune, muzică, designeri şi oameni de afaceri, aniversarea cu numărul 15. Întrucât nu am reușit să ajung la eveniment am dat un search rapid pe Viva.ro pentru a vedea ce look-uri au abordat celebritățile.

   Am ales patru ţinute care mie personal îmi plac în mod deosebit şi pe care le-as îmbraca fără ezitare. Mi-a fost tare greu să mă hotărăsc, având în vedere  multitudinea de apariţii spectaculoase, dar dulcea mea obsesie pentru nuanţa mint mi-a facut munca mai uşoară. Încă un lucru care mi-a influenţat decizia este simplitatea, pentru că funcţionez pe principiul  ” Less is More” .

   Cele care au optat pentru superba nuanţă sunt: Diana Dumitrescu şi Malvina Cservenschi. Rochia A-line puţin peste genunchi pe care a îmbrăcat-o Diana, este o creaţie Irenka. În piciore o pereche de sandale cu barete finuţe iar în completarea ţinutei, un clutch auriu. Tres chic. Malvina, pe de alta parte, mi-a luat ochii cu o rochie lungă semnată Rhea Costa la care a accesorizat un clutch Ramon Filip de un albastru regal.

Diana si Malvina

  Într-o ținută all black, Aylin Cadir a arătat sezațional. A combinat o vestă brocată din colecţia Pas du Tout SS 2015 cu o pereche de pantaloni țigaretă. A încălţat o pereche de stiletto negri la care a asortat un plic în aceeaşi nuanţă.

  Chic, elegant și provocator. Sunt cuvintele care descriu perfect outfit-ul  adoptat de Jojo. Pentru câteva secunde look-ul ei m-a dus cu gândul la Marilyn Monroe. Vedeta a ales o rochie albă simplă iar în picioare a purtat o pereche de sandale nude cu o singură baretă. Simplu și glamorous.  #La mulţi ani, Viva !

  Enjoy, A

Ailyn si Jojo

Leave a Reply

