Strawberry detox

   DSC_2417

Iunie a venit cu paşi repezi şi caldura la fel. Deja mă gândesc la outfit-uri de vară, plaja, soare, nisip şi  relaxare. Înca un lucru la care mă gândesc, este cum o să arăt în noul meu costum de baie pentru că se apropie plecarea la mare. Când vine vorba de vară cu toţii vrem să arătăm bine, nu e aşa?!  În ceea ce mă priveşte, am dat o fugă până la sala de fitness şi mi-am înnoit abonamentul. Dar pentru a avea parte de rezultate vizibile şi rapide, sportul trebuie combinat cu o alimentaţie sănătoasă.  Şi cum dulciurile sunt pentru mine cum sunt ţigările pentru alţii, un viciu, mi-am zis să încep cu o cură de detoxifiere, având în vedere că am cam exagerat cu îngheţata în ultima vreme.

capsune

   Cura de detoxifiere este un lucru minunat pe care îl poţi face pentru organismul tău, însă nu trebuie să abuzezi! Ideal este să ţii o asemenea cură de două până la patru ori pe an, nu mai mult. Regimurile detox sunt concepute să dureze între câteva zile, până la două săptămâni, astfel încât organismul tău să se refacă, apoi îşi va cere drepturile şi va fi nevoie să te întorci la alimentaţia bazată pe proteine şi lipide.

  Pun piciorul în prag, mă documentez despre curele detox şi aleg căpsunele. De ce ?! Pentru că se numără printre fructele mele preferate şi sunt perfecte pentru slăbit. Reginele fructelor aşa cum sunt numite în tările asiatice, căpşunele, au foarte puţine calorii şi multe fibre care te ajută să menţii senzaţia de satietate astfel încât să nu mai mănânci în cantităţi mari şi să faci alegeri nesănătoase. Mai mult decât atât, vitamina C stimulează metabolismul, care ajută la arderea caloriilor.

  Îmi iau geanta şi plec rapid în piaţă. Surpriză… nu ştiu cum se face că pana acum câteva zile toţi comercianţii aveau fructul dorit, iar acum nimic. Colind toată piaţa, în stanga şi în dreapta numai cireşe, nici urmă de căpşune. Găsesc până la urmă într-un colţ un domn care are, raportul calitate preţ nu e tocmai strălucit, însă nu am de unde alege, aşa că iau 2 kg şi mă strecor cât pot de repede prin aglomeraţie.

DSC_2410

DSC_2429

DSC_2412

   În ce constă cura: Consumi la micul dejun, la pranz şi seara exclusiv acest fruct. Dacă nu vă plac căpşunele sau aveţi alergie, puteţi alege alt  fruct. Eu vă recomand cireşele, mai ales că este  anotimpul lor şi găsiţi la orice pas. În plus au doar 65-75 de calorii la suta de grame, sunt diuretice, laxative şi pot contribuii la scăderea colesterolului. Însa, nu uitaţi, este important să nu consumaţi mai mult de 2 kg din fructul ales, pe zi.  Următoarele două zile eu mi-am propus să consum banane, mere, piersici şi ananas. Alegeţi ce fructe vă plac. A, şi înca ceva,beţi multa apa. Hidratare, hidratare, hidratare !

   Bine-bine, detox-detox… asta nu înseamnă că după cele 3 zile o să revenim la vechiile obiceiuri. Nu, în niciun caz, continuăm cu o dieta bazata pe fructe, legume, şi puţină carne.O să revin zilele astea cu un plan pentru cele 3 mese principale ale zilei. Şi nu uitaţi ce e mult strică. “Less is More”

  #Eat Clean, A





 

Leave a Reply

