Mâncare sănătosă = kilograme puţine

    Salutare tuturor ! Sper că sunteţi bine, mâncaţi sănătos şi faceţi mişcare, pentru că eu asta fac şi încerc să vă inspir şi pe voi. A fost o zi aşa frumoasă azi. M-am trezit foarte fericită şi plină de viaţă, o să aflaţi în zilele următoare de ce , iar când te ridici din pat cu zâmbetul pe buze este exclus ca ziua să nu îţi meargă bine.

d

   În timp ce îmi făceam un ceai Rooibos mă gândeam  la voi şi la faptul ca v-am promis un  un plan cu cele 3 mese principale ale zilei. M-am decis asupra unui meniu simplu pe care eu îl aleg de multe ori. E foarte ”handy” şi uşor de respectat. În plus, este un meniu slab în calorii care îţi oferă aportul zilnic de vitamine şi minerale.

   Mulţi dintre noi se confruntă cu problema ” Nu mănânc dimineaţa pentru că nu am timp”. Ei bine, nu poţi să mai spui acelaşi lucru şi acum, deoarece micul dejun pe care  vi-l propun se numără printre cele mai simple, rapide şi totodată hranitoare . Este vorba despre un bol cu fructe şi o cană cu ceai/cafea.

poza (2)

 

   La prânz eu am optat pentru peşte cu legume . Mai exact păstrav cu baby morcovi, pe care l-am pregătit la cuptor într-un vas de lut . Să nu uitam, să ne hidratam. Pentru a slăbii, ajută foarte mult, să bei un pahar cu apă înainte de masă deoarece stomacul tău va fi mai plin şi vei mânca mai puţin.

cats

    În Bucureşti au loc atât de multe evenimente, aşa că, nu aveam cum să nu ”bifez”  Street Delivery. Am legat prietenii şi conversaţii frumoase, iar mai pe seară am fost în Oraselul Copiilor unde ne-am dat în bumper cars ( that was so funny). După atâta mişcare şi voie bună s-a instalat foamea, prin urmare, o salată de crudităţi a fost cina perfectă. M-ai jos găsiti meniul, structurat. Voi pentru ce optaţi când alegeţi să mâncaţi sănătos ? Astept parerile si comentariile voastre, să mă inspir şi eu de la voi .

poza (1)

Mic dejun: Salată de fructe raw

                       Ceai/Cafea

Prânz: Peşte cu legume ( păstrăv şi baby morcovi în vin )

Cina: Salată de crudităţi ( roşii, castraveţi, salată verde, morcovi, ciuperci, ridichii)

 #Healthy is the new skiny! Kisses, A

Leave a Reply

