Freshly arrived from London


“PINK is my new obsession”

Ce sentiment e mai plăcut, decât atunci când aştepţi o persoană dragă să revină din vacanţă ?! Pentru mine niciunul. Lucrurile astea te ţin mai aproape, îţi dau răgaz să te gândeşti , să îţi fie dor  iar atunci când ajunge acasă inima parcă stă să îţi explodeze şi te bucuri de fiecare secundă. Apoi, mai e şi partea a doua. Cadouri <3. Să fim serioşi cui nu îi plac cadourile, mai ales când sunt din partea cuiva care te cunoaşte şi ştie ce îţi place. E un sentiment tare frumos deoarece ştii că acea persoană e atentă, te respectă şi ţine la tine. Mă simt norocoasă că sunt înconjurată de astfel de persoane .

Vă las să trageţi cu oghiul la cadourile  pe care le-am primit acum cateva zile. Sunt în mare parte de la unul din brand-urile mele preferate şi anume VS. Eu m-am îndrăgostit de noul echipament pentru fitness şi abia aştept să îl folosesc, dar nu în sala de fitness ci afară, bucurându-mă de natură, deoarece în câteva zile luăm trenul spre casă.  Spun, luăm, pentru că vă iau cu mine să vă arăt locul unde am copilarit şi… încă mai copilăresc când ajung acolo ( râzând).

DSC_3959   DSC_4009

DSC_3962   DSC_3955   DSC_4120

image

DSC_3984

image

image

 

# Think PINK , A 

Leave a Reply

