Aventură și outfit de călătorie

Plecarea de astăzi a fost o adevărată aventură. După petrecerea FHM care s-a ținut aseară în BOA și două ore de somn, am reușit sa fac bagajul si sa plec. Înainte de asta, am dat o fugă până în  Promenada pentru ultime cumpăraturi, item-uri la  care mi-a rămas gândul de ieri, când mă aflam în căutarea unui outfit pentru party. Din păcate nu pot să vă arăt acum poze cu look-ul de aseară.

Aglomerație, roșu la toate semafoarele, a mai început și ploaia… Mă uit la ceas și sper să ajungem la timp în autogară. Cobor în grabă și merg să-mi încerc norocul . În timp ce caut eu cu privirea autocarul, din spatele meu aud : unde mergeți? La Tg Jiu, răspund . A plecat acum 5 minute .  Îi multumesc domnului și plec spre Gara de Nord, în speranța că prind trenul. În zece minute pleacă primul tren, îmi spune doamna de la informații . Cu viteza luminii îmi cumpăr bilet și alerg până la vagonul 2. Îmi caut un loc liber, pentru că locul meu era ocupat și mă așez confortabil. Huh ! Niciodată nu mi-a plăcut să văd persoane care îi ridica pe ceilalți pentru ca ei  vor să stea musai pe locul acela,  chiar dacă vagonul e aproape gol.

image

image

image

 

Acum privesc pe fereastră, admir priveliștea și mă amuz pe seama celor întâmplate. În picioare Nike Air Force 1, combinați cu o pereche de boyfriend jeans și un top alb fara mâneca de la New Yorker. O alegere simplă și confortabilă așa cum îmi place, sper că si vouă. Sticla cu apa PINK vs in stânga, o geantă No name, maro ,foarte încăpătoare, perfectă pentru călătorie iar în căști o piesa făina de la Suede – She’s in fashion.

#supertrip

2 thoughts on “Aventură și outfit de călătorie

Leave a Reply

