Summer camp and 7 looks

#DayNo.1 

Trezit devreme, ultime retușuri la bagaj și am plecat spre mare. Destinație finală: Costinești Camp. Pentru că soarele a strălucit foarte puternic astăzi, am ales să port o ținută all white& flowy accesorizata cu auriu. Deja îmi imaginam adierea ușoară a mării care se joacă cu bluza mea și nisipul sub tălpi. Awesome feeling.

image

Nu știu despre voi, dar eu primul lucru pe care îl fac când ajung la mare este să îmi las bagajul la hotel și merg direct pe plajă.

image

image

 

Acum ne pregătim pentru petrecerea de bun venit. Ne vedem ceva mai tarziu cu poze si păreri. #see you later alligators

 

 

 

Leave a Reply

