Summer camp and 7 looks

#WindyDayNo.2

După mult dans și un Martini, era musai să nu se iște câteva neplăceri. Le-am rezolvat pe toate cu zâmbetul pe buze si ne-am pus la somn în speranța că o să fie o vreme perfectă pentru plajă, deși se arăta cam înnorat. Din păcate nu ne-am putut bucura de un bronz astăzi așa că ne-am plimbat pe faleză. Având în vedere vremea, am ales să combin o pereche de colanți leopard print (new obsession) cu o cămasa simplă Esprit și în picioare cizmulițe maro Bershka !

image

image

image

 

 

                                                                                                  Love, A

2 thoughts on “Summer camp and 7 looks

Leave a Reply

